piątek, 26 czerwca 2009

Losowanie :)

Jako że kartki doszły już do swoich właścicieli, postanowiłam wylosować kolejne :P

Niechętnie spojrzałam ponownie na Finlandię. Laura ma jednak dość interesujący profil :) tak jak ja, uwielbia konie - jako że zbiera też kopytne kartki, takową ode mnie dostanie.

Irina z Rosji chyba chce się uczyć języków, bo prosi o tłumaczenia. To się naskrobałam. Chyba nie będzie jej aż tak trudno z polskim.

Pasją Sarah z Illinois z USA jest krykiet. Hm.

No, nareszcie odmiana - TAIWAN ! Chyba od razu zainwestuje w priorytet.

I na koniec miła niespodzianka - Wielka Brytania - :)
Dan jest strasznie wymagający, poza tym ma fiksację na punkcie lotnictwa i wojska. Ciężko będzie mi znaleźć odpowiednią dla niego kartkę, mam nadzieję, że Dan nie robi sobie z nich w domu ołtarzyków..

0 komentarze:

Prześlij komentarz